«Ақмола облысы білім бөлімінің Есіл ауданындағы білім бөлімінің Юбилейное ауылының жалпы білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Юбилейное отдела образования по Есильскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

2023-2024 оқу "Ақмола облысы білім басқармасының Есіл ауданы бойынша білім бөлімінің Юбилейное ауылының жалпы білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесіжылындағы мектептің өзін-өзі бағалауы

«Ақмола облысы білім басқармасының Есіл ауданы бойынша білім бөлімінің Юбилейное ауылының жалпы білім беретін мектебі» КММ директорының 03.06.2024 жылғы № 26/1 бұйрығымен 2023-2024 оқу жылындағы мектеп қызметін өзін-өзі бағалауды жүргізу.
Мектеп қызметін өзін-өзі бағалау «Білім беру ұйымдарын бағалау критерийлерін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім министрінің 2022 жылғы 5 желтоқсандағы No 486 бұйрығы және «Білім беру ұйымдарын бағалау критерийлерін бекіту туралы» және «Білім беру ұйымдарын бағалауды ұйымдастыру және ұйымдастыру бойынша әдістемелік ұсыныстар» негізінде жүзеге асырылды. білім беру ұйымдарының қызметін өзін-өзі бағалауды жүргізу (2-тармақ. Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарын бағалау критерийлері).
2023-2024 оқу жылындағы мектеп қызметін өзін-өзі бағалау барысында мыналар белгіленді:
 
1. БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМЫНЫҢ ЖАЛПЫ СИПАТТАМАСЫ
1. Білім беру ұйымының атауы, орналасқан жері
 
Мектеп алғаш рет 1980 жылы «Октябрьдің 37 жылдығы мектебі» болып ашылды.
Құрылтайшысы: Мемлекеттік атқарушы орган – Ақмола облысының әкімдігі, тиісті саланың уәкілетті органы «Ақмола облысының білім басқармасының Есіл ауданының білім бөлімі» мемлекеттік мекемесі болып табылады.
Толық атауы: «Ақмола облысы білім басқармасының Есіл ауданы бойынша білім бөлімінің Юбилейное ауылының жалпы білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі.
Заңды мекенжайы: 020919 Қазақстан Республикасы, Ақмола облысы, Есіл ауданы, Юбилейное ауылы, Целинная көшесі, 3Б.
Заңды тұлғаны мемлекеттік қайта тіркеу туралы куәлік, 2021 жылғы 15 қаңтардағы тіркеу нөмірі No 990440005792.
 2. Заңды тұлғаның байланыс деректері
Телефон: 8(71647)28630,
Электрондық пошта мекенжайы:shkola-37letoktyabrya@mail.ru
веб-сайт: http://scholaubileynoe-esil-akm.edu.kz/
3. Заңды тұлға өкілінің байланыс деректері
Колос Марина Викторовна
Себебі: «Колос М.В. тағайындау туралы» бұйрық. 2011 жылғы 11 қазандағы № 228
4. Құқықтық және құрылтай құжаттары
Мектеп жарғысына толықтырулар мен өзгерістер енгізілді - Ақмола облысы әкімдігінің 2021 жылғы 5 қаңтардағы No А-1/2 қаулысымен.
 5. Рұқсаттар
Білім беру қызметімен айналысуға лицензия: сериясы KZ57LAA00020515 2021 жылғы 27 қаңтардағы «Ақмола облысының білім беру сапасын қамтамасыз ету басқармасы» мемлекеттік мекемесімен берілген. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Білім және ғылым саласындағы сапаны қамтамасыз ету комитеті» 27.01.2021 ж.
БСН: №990440005792
Жер пайдаланушы актісі: 2013 жылғы 21 қазандағы No 0185636. Жер учаскесінің кадастрлық нөмірі No1-332
Техникалық төлқұжат: тіркеу нөмірі 3450 бұйрық 217000000 16.08.2007 ж.
Жобалық сыйымдылығы: 260 орын.
Мектеп Целинная 3Б көшесіндегі екі қабатты ғимаратта орналасқан. Оқу процесі жалпы ауданы 1898,2 ш.м. ғимаратта ұйымдастырылған. Оқу-пайдалы алаңы – 1585,4 ш.м. Бастауыш сынып оқушылары үшін 4 кабинет жалпы білім беретін мектеп оқушылары үшін, 12 пән кабинеті қажетті жиһаздармен, оқу құралдарымен, көрнекі құралдармен, компьютерлермен, интерактивті тақталармен жабдықталған.
2. АДАМ РЕСУРСТАРЫНЫҢ ӘЛЕУЕТІН ТАЛДАУ
Оқыту нәтижелеріне бағытталған білім мазмұнының критерийлері:
1. Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беретін ұйымдардың білім беру қызметіне қойылатын біліктілік талаптарына және оларға сәйкестігін растайтын құжаттар тізбесіне сәйкестігі
 
 Мектепте жыл қорытындысы бойынша 17 мұғалім жұмыс істейді. Педагогикалық қызметкерлер кейіннен еңбек шартын жасаса отырып, өз өтініштері негізінде жұмысқа қабылданады. Кадрларды іріктеуді және орналастыруды орта жалпы білім беру ұйымы қызметкерлерінің үлгі штатына сәйкес мектеп директоры жүзеге асырады. Мұғалімдерді жұмысқа қабылдау кезінде жаңа идеяларды іздестірумен, оқытуға жеке көзқарасты қамтамасыз ететін, оқушылардың пәнге деген қызығушылығын дамыту үшін арнайы әдіс-тәсілдерді қолданатын, балалармен сенім мен сыйластыққа негізделген қарым-қатынас орнатуымен ерекшеленетін шығармашыл мұғалімдерге басымдық беріледі.
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2015 жылғы 17 маусымдағы No391 бұйрығына сәйкес білім беру ұйымдарына белгілі бір талаптар қойылады.
«Юбилейный кентіндегі жалпы орта білім беретін мектеп» КММ жұмыс оқу жоспарларының ерекшеліктері 2-тармақта қарастырылған. Жұмыс оқу жоспарларының Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының үлгілік оқу бағдарламаларына сәйкестігі Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы No 604 (Нормативтік құқықтық кесімдерді мемлекеттік тіркеудің тізілімінде No 17669 болып тіркелген, бұдан әрі – No 604) бұйрығы.
Тиісті бейіндер бойынша педагогикалық білімі бар жұмыс оқу жоспарының пәндеріне сәйкес мұғалімдердің болуы – 100%.

Количественный и качественный состав учителей по категориям

Квалификационная категория

2023-

2024

учебн

ый год

%

первая

2

12

педагог-эксперт

1

6

педагог-модератор

7

41

Без категории

7

41

всего

17

100

 
Мектептегі бірінші санатты мұғалімдердің, білгір мұғалімдердің үлесі бүгінгі таңда жалпы мұғалімдер санының 18 пайызын құрайды. Мектепте шебер ұстаздар немесе мұғалім-зерттеуші жоқ. Мұғалімдер – 5 мұғалім, санаты жоқ – 2 мұғалім.
Бастауыш білім беру деңгейіндегі мұғалімдердің жалпы санынан жоғары және бірінші санатты мұғалімдердің, педагог-сарапшылардың, педагог-зерттеушілердің үлесі 20% құрайды.
Негізгі орта білім деңгейіндегі мұғалімдердің жалпы санынан жоғары және бірінші санатты мұғалімдердің, педагог-сарапшылардың, педагог-зерттеушілердің үлесі 22% құрайды.
Жалпы орта білім беру деңгейіндегі мұғалімдердің жалпы санынан жоғары және бірінші санатты мұғалімдердің, педагог-сарапшылардың, педагог-зерттеушілердің үлесі 20% құрайды.
 - сырттай жұмыс істейтін мұғалімдер және олардың оқу жүктемелері туралы ақпарат: 2022-2024 оқу жылында мектепте 2 толық емес жұмыс күні мұғалімі жұмыс істеді, олардың оқу жүктемелері:

ФИО учителя

предмет

1-4 кл.

5-9 кл.

10-11 кл.

Образ.

категория

1

Мушкетов В.В.

информатика

 

4 часа

4 часа

высшее

Педагог-модератор

2

Муканова Ж.М.

Казахский язык и литература

2 часа

8 часов

4 часа

высшее

Педагог-модератор

 

 

 

2. Тиісті бейіні бойынша жоғары педагогикалық білімі бар педагогтар туралы мәліметтер немесе педагогикалық қайта даярлауды растайтын құжат, оның ішінде негізгі білімі жоқ педагогтар туралы
Білімі бойынша мұғалімдердің сандық және сапалық құрамы:

Образование

2022-2023

учебный год

высшее

16

среднее специальное

1

 

3. Мемлекеттік білім беру ұйымдарының басшыларын үш жылда бір рет аттестаттау туралы ақпарат
Марина Викторовна Колос – мектеп директоры.
Жоғарғы білім.
Бітірген: Ы.Алтынсарин атындағы АрПИ – 2003, мамандығы: биология мұғалімі.
Санаты – сарапшы мұғалім, сертификаттау 2021 ж.
Педагогикалық өтілі – 31 жыл.
Директор лауазымындағы әкімшілік жұмыс өтілі – 12 жыл.
Директордың SD жөніндегі орынбасары лауазымындағы әкімшілік тәжірибесі – 2 жыл.
«Юбилейная школа» КММ жұмыс істейді: 1999 жылдың 9 қыркүйегінен.
«Юбилейная орта мектебі» КММ-де директор болып жұмыс істейді: 2011 жылдың 11 қазанынан.
Жауапты: мектептің оқу-тәрбие қызметіне жалпы басшылық жасау және бақылау; кадрларды орналастыру және іріктеу; мектеп мұғалімдері кеңесінің ұйымдастырылуы мен қызметі және директормен кездесулер; негізгі қызмет, кадрлық, студенттік қозғалыс туралы бұйрықтарды жариялау; мектептің оқу-тәрбие іс-әрекетінің жобасын жасау және талдау; айлық және апталық жоспарлауды реттейді; өз орынбасарларының қызметін бақылау;
Марапаттары: Аудандық білім бөлімінің, Есіл ауданы Әкімовтің, Көкшетау қаласының білім бөлімінің грамоталарымен, «Қазақстандық білім және ғылым қызметкерлерінің салалық кәсіподақ ұйымының Нұр-Сұлтан және Ақмола облысы» ҚБ « Білім беру жүйесіндегі адал еңбегі және кәсіби қызметте қол жеткізген нәтижелері үшін», Қазақстан Республикасы Білім Министрі А.Аймагомбетовтың «Тәуелсіз Қазақстан рухани және әлеуметтiкдамуы жолында қол жеткiзген табыстары және оның гүлденуiне қосқан зор үлесi үшiн», Алғыс хаты. Ақмола таз полициясы Дерпатаментин жеке құрамы жане оз атымнан Сiзге полицейлер тығыз қарым – қатынас жасағаның үшiн шын жүректен алгыс айтамын»
Мектеп директорының орынбасарлары:
Билалова Татьяна Ивановна, депутат. HR директоры
Жоғарғы білім.
Бітірген: ҚарМТУ, 2010 ж., Қостанай. Халықаралық білім беру ғылымдарының бакалавры
Санаты – педагог-модератор, сертификаттау 2023 ж
Педагогикалық өтілі – 13,8 жыл.
Директордың кадрлық басқару жөніндегі орынбасары лауазымындағы әкімшілік жұмыс өтілі – 2,9 жыл
«Юбилейная орта мектебі» КММ жұмыс істейді: 2014 жылдың 1 қыркүйегінен бастап.
«Юбилейная орта мектебі» КММ директорының су шаруашылығы жөніндегі орынбасары болып жұмыс істейді: 2021 жылғы 1 қыркүйектен.
Жауапты: қорытынды емтихандар, сабақ кестесі, факультативтік пәндер және кеңседе тұру кестелері; ҰБТ; үлгерімі төмен және дарынды адамдармен жұмыс; Күнделік; NOBD; дәптерлер; қатысу; сабақ жоспарлары, КТП, сабақтар; орындалу барысы мен сапасы туралы есеп; оқушы қозғалысы; МО субъектілерін қадағалау.
Марапаттары: «Мистер. «Білім беру жүйесіндегі адал еңбегі және кәсіби қызметте қол жеткізген нәтижелері үшін» Қазақстандық салалық білім, ғылым және жоғары білім қызметкерлері кәсіподағының Астана қаласы және Ақмола облысы бойынша ұйымы.
Пленчев Дмитрий Дмитриевич, директордың VR жөніндегі орынбасары.
Жоғарғы білім.
Бітірген орны: Қостанай өңірлік университеті. А.Байтұрсынов 2022, тарих мамандығы
Санаты: мұғалім
Педагогикалық өтілі – 1,9 жыл.
Директордың кадр жөніндегі орынбасары лауазымындағы әкімшілік жұмыс өтілі 1,6 айды құрайды.
«Жалпы білім беретін мектеп» КММ-де жұмыс істейді. Юбилейный»: 2022 жылғы 1 қыркүйектен бастап.
Оқытатын пәні: тарих.
Жауапты: сыныптан тыс және тәрбие жұмысын жоспарлау; оқушылардың бос уақытын ұйымдастыру және сыныптан тыс жұмыстардың келесі түрлерінде дамыту: қызығушылық клубтары, жалпы мектепішілік іс-шаралар, мектептен тыс мекемелермен ынтымақтастық, сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыруда мұғалімдерге, сынып жетекшілеріне, белсенді оқушыларға әдістемелік көмек көрсету; мектептің сыныптан тыс және тәрбие жұмысында озық педагогикалық тәжірибені енгізу, жалпылау және тарату; клубтардың, штабтардың, кеңестердің жұмысын бақылау; студенттік бірлестіктерге көмек көрсету және дамыту; кештер, ертеңгіліктер, дискотекалар, линейкалар, кездесулер ұйымдастыру және өткізу; мұғалімдердің жол қозғалысы ережелері мен қауіпсіздік ережелері бойынша бағдарламаны орындауын бақылау; тәрбие жұмысы туралы есеп беру; қосымша білім беру педагогтарының жұмысын басқару және бақылау; үйірме және үйірме жұмыстарын ұйымдастыру үшін мұғалімдер мен жетекшілерді таңдау; Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңын, Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасының Қылмыстық кодексін және сыныптан тыс және тәрбие жұмысының әдістемелік нұсқауларын айқындайтын басқа да құжаттарды зерделеу бойынша жұмысты бақылау; табиғатты қорғау жұмыстарын жүзеге асыру, салауатты өмір салтын енгізу және тарату бойынша наркологиялық пост, ЖИТС, жазғы демалыс, адамгершілік және жыныстық тәрбие беру; оқуы қиын адамдармен жұмысты ұйымдастыру; кәмелетке толмағандар арасындағы қылмыстың алдын алу бойынша жұмыстарды ұйымдастыру; құқық қорғау органдарымен байланыс; сынып жетекшілерінің жұмысы, ата-аналар комитетінің жұмысы, салауатты өмір салты, сынып жетекшілерінің жұмысын жоспарлау; сынып сағаттары, оқушылардың мектеп формасы, құқықтық тәрбие, сынып жетекшілерінің есептері, әкелер мен аналар кеңесінің жұмысын ұйымдастыру.
Есептік-статистикалық құжаттама: ата-аналармен әлеуметтік әріптестік, құқықтық тәрбие, қыз балаларды тәрбиелеу бағдарламасы, экологиялық тәрбие, кешенді тәрбие бағдарламасы, әскери-патриоттық тәрбие, діни экстремизм, гендерлік саясат, толеранттылық, ата-аналардың әлеуметтік мониторингі;
Марапаттары: жоқ
 
4. Педагогтардың кемінде бес жылда бір рет біліктілік санатының деңгейін көтеру/растау туралы ақпарат
2023-2024 оқу жылында 2 мұғалім кезекті аттестациядан өтеді: Байдалина К.Д.- математика пәнінің мұғалімі, Аменова Л.В. – мектеп психологы. Барлық мұғалімдер «мұғалім-модератор» біліктілік санатына өтініш берді. Мұғалімдер өз портфолиосын аттестаттау комиссиясына уақытында тапсырды және өтініш беру үшін тіркеудің ашылуын күтуде.
5. Соңғы бес жылда конкурстардың аудандық және/немесе облыстық кезеңдерінің жеңімпаздарын және/немесе республикалық конкурстар мен байқаулардың қатысушылары мен жеңімпаздарын дайындаған мұғалімдер туралы мәліметтер
 
2023-2024 оқу жылында мектеп оқушылары түрлі олимпиадалар мен жарыстарға белсене қатысты. Бұл мәселені талдау мынаны көрсетті:

Мероприятие

Результат

ФИО учителя

Районная олимпиада

1

Олимпиада для учащихся 7-8 классов

2 место- Бедрина Е. (география)

Чиншовая Людмила Викторовна

2

Соревнование по военизированному кроссу

1 место – Дорохов А.

Билалов Артур Альфредович

3

Творческий проект «Водоем нашей мечты»

1 место- Хусаинова А.

Федорова Надежда Юрьевна

4

Соревнование по настольному теннису

3 место- Гриб Д., Заливин А., Антонова Э.

Садыков Имран Русланович

5

Соревнование по легкой атлетике

2 место-Коноплянко Н.

Садыков Имран Русланович

6

Соревнование по легкой атлетике

1 место- Цыбулина А.

Садыков Имран Русланович

7

Соревнование по легкой атлетике

1 место- Тагиров А.

Садыков Имран Русланович

8

«Новогодняя игрушка»

2 место- Бобловская Д.

Федорова Надежда Юрьевна

9

«Новогодняя игрушка»

2 место- Кушель Д.

Федорова Надежда Юрьевна

10

«Новогодняя игрушка»

3 место – Тюркина Е.

Федорова Надежда Юрьевна

11

«Новогодняя игрушка»      

3 место – коллективная работа 9 класс

Федорова Надежда Юрьевна

12

Конкурс агитбригад «ЗОЖ»

Гран-При

Федорова Надежда Юрьевна

13

Танцевальный конкурс «Променад-шоу»

2 место

Федорова Надежда Юрьевна

14

Конкурс «Акмола в кадре»

2 место- Малая П.

Федорова Надежда Юрьевна

15

Олимпиада для 5-6 классов (русский язык)

2 место-Малая П.

Андрющенко Татьяна Федоровна

16

Олимпиада для 5-6 классов (русский язык)

3 место-Цыбулина А.

Андрющенко Татьяна Федоровна

17

Олимпиада для 9-11 классов (английский язык)

3 место-Мосейчук Э.

Дорохова Наталья Эдкаровна

Областной уровень

1

IQanat

Сертификат-Гулько М.

 

2

Творческий проект «Водоем нашей мечты»

Сертификат -Хусаинова А.

Федорова Надежда Юрьевна

Республиканский уровень

1

«Мың бала»

Сертификаты-Билалова А., Цыбулина А.

Байдалина Куралай Дануовна

Чиншова Людмила Викторовна

Дорохова Наталья Эдкаровна

Андрющенко Татьяна Федоровна

2

«Бастау»

3 место -Билалов Н., Билалова К., Мосейчук Л.

Фофанкова Светлана Александровна

Дворянинова Оксана Викторовна

Ищенко Светлана Владимировна

3

 

 

 

3

«Кенгуру» ( по математике)

3 место-Кушель Д.

Киселева Ольга Михайловна

4

«Кенгуру» ( по математике)

3 место-Малая П.

Киселева Ольга Михайловна

5

«Кенгуру» ( по математике)

1 место-Садыков К.

Ищенко Светлана Владимировна

6

«Таріх ата»

1 место – Кушель Д.

Чиншовая Людмила Викторовна

7

«Таріх ата»

1 место – Тюркина Е.

Чиншовая Людмила Викторовна

8

«Таріх ата»

1 место – Малая П.

Чиншовая Людмила Викторовна

9

«Ақ бота» (история)

1 место – Кушель Д.

Чиншовая Людмила Викторовна

10

«Ақ бота» (история)

1 место – Тюркина Е.

Чиншовая Людмила Викторовна

11

«Ақ бота» (история)

1 место – Малая П.

Чиншовая Людмила Викторовна

12

«Ақ бота» (история)

1 место – Ибрагимова С.

Чиншовая Людмила Викторовна

13

«Ақ бота» (история)

1 место – Франк Л.

Чиншовая Людмила Викторовна

Международный уровень

1

Международная олимпиада по физике

1 место- Мосейчук Э.

Киселева Ольга Михайловна

2

Международная олимпиада по физике

1 место- Дорохов А.

Киселева Ольга Михайловна

3

Олимпиада по русскому языку

1 место-Кушель Д.

Андрющенко Татьяна Федоровна

4

«Ақ бота» (по математике)

1 место – Кушель Д.

Киселева Ольга Михайловна

6. Басқару персоналы мен оқытушылардың біліктілігін арттыру туралы ақпарат
Оқытылатын пәндер бейініне сәйкес 2023-2024 оқу жылына кадрлардың біліктілігін арттыру және қайта даярлау туралы ақпарат

Учебный год

Количество учителей, прошедших

курсы по предмету

2023-2024

7

6. Басқару персоналы мен оқытушылардың біліктілігін арттыру туралы ақпарат
Оқытылатын пәндер бейініне сәйкес 2023-2024 оқу жылына кадрлардың біліктілігін арттыру және қайта даярлау туралы ақпарат

Учебный год

Количество учителей, прошедших

курсы по предмету

2023-2024

7

 

3. СТУДЕНТТЕР КОНТИНГЕНТІ
Оқушылардың сандық құрамы:
 1. Деңгейлер бойынша, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар студенттердің саны туралы ақпарат
2023-2024 оқу жылының басында мектептегі оқушылар саны 107 оқушы, оның ішінде 59 қыз, оқу жылының аяғында – 106 оқушы, оның ішінде жалпы халықтың 42 оқушысы (20 қыз). ) бастауыш сыныпта оқиды. Бастауыш сыныпта 62 оқушы (37 қыз) және орта мектепте 2 оқушы (1 қыз) оқиды.
 
Деңгей бойынша оқушылар саны

2023-2024 учебный год

Начальная

школа

Основная школа

Старшая школа

Всего

Всего детей

1-4классы

Из них детей с ООП

Всего детей

5-9классы

Из них детей с ООП

Всего детей

10-11классы

Из них детей с ООП

1-11классы

На начало учебного года

43

0

62

0

2

0

107

из них девочек:

21

0

37

0

1

0

59

На конец учебного года

42

0

62

0

2

0

106

из них девочек:

20

0

37

0

1

0

58

 

2. Сынып мөлшері туралы ақпарат
Оқушылар саны жылдан жылға артып келеді.
 
2023-2024 оқу жылындағы оқушылардың мектептегі оқу жұмысының көрсеткіштері

Класс

Кол-во уч-ся

Из них девочек

отличники

хорошисты

%качества знаний

1

1

11

5

-

-

-

1

2

10

4

2

6

80

2

3

10

4

3

5

80

3

4

11

7

5

2

64

4

Нач.классы

42

20

10

13

74

5

5

11

6

4

4

73

6

6

18

13

1

7

44

7

7

10

4

0

6

60

8

8

12

9

0

8

67

9

9

11

5

0

5

45

10

Среднее звено

62

37

5

30

56

11

10

1

1

0

1

100

12

11

1

0

0

1

100

13

Старшее звено

2

1

0

2

100

14

Итого по школе:

106

58

15

45

63

 

3. Студенттердің қозғалысы туралы ақпарат
Оқушылардың орын ауыстыруы объективті себептермен (тұрғылықты жерін ауыстыру, ауданнан, облыстан тысқары жерлерде жүру) орын алады.
Мектеп қызметкері белгіленген ережелерге сәйкес әліпби кітабын, оқушыларды ауыстыру және қабылдау туралы құжаттарды жүргізеді.
Студенттердің жеке істері белгіленген талаптарға сәйкес ресімделеді, жеке істердің нөмірлері әліпбилік кітаптағы сандармен сәйкес келеді. Сынып бойынша тіркеу папкасына қойылады, директордың кабинетінде сақталады. Олардың сақталуы мен тіркелуіне кеңсе қызметкері жауап береді.

Классы

Сведения о движении детей

Кол-во детей на начало уч.года

Кол-во прибывших в течении уч. года

Кол-во выбывших в течение уч.года

Кол-во детей на конец уч.года

1

12

0

1

11

2

10

0

0

10

3

10

0

0

10

4

11

0

0

11

5

11

0

0

11

6

18

0

0

18

7

10

0

0

10

8

12

0

0

12

9

11

0

0

11

10

1

0

0

1

11

1

0

0

1

 

4. ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ЖҰМЫС
Оқыту нәтижелеріне бағытталған білім мазмұнының критерийлері:
1. Білім беру ұйымының басшысы бекіткен оқу жұмыс жоспарының, сабақ кестелерінің болуы және бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарының талаптарына сәйкестігі
Мектепте бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің Мемлекеттік білім беру стандарттары мен білім беру стандарттарының талаптарына сәйкес келетін білім беру ұйымының басшысы бекіткен РҰП және сынып кестелері бар.
2023-2024 оқу жылына арналған жұмыс оқу жоспарының қысқаша сипаттамасы
Жалпы білім беретін мектептердің 1-4 сыныптарға арналған жұмыс оқу жоспары мыналарға негізделіп әзірленді:
- «Білім берудің барлық деңгейлерінде білім берудің мемлекеттік жалпы білім беру стандарттарын бекіту туралы» (Қазақстан Республикасы Білім министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы No 348 бұйрығы.
-Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген Бастауыш мектептің үлгілік оқу бағдарламалары (2023 жылғы 18 тамыздағы № 264 өзгертулер мен толықтырулармен)
Жалпы білім беретін мектептердің 5-9 сыныптарға арналған жұмыс оқу жоспары мыналарға негізделіп әзірленді:
- «Білім берудің барлық деңгейлерінде білім берудің мемлекеттік жалпы білім беру стандарттарын бекіту туралы» (Қазақстан Республикасы Білім министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы No 348 бұйрығы.
-Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген Үлгілік оқу жоспарлары (5-9 сыныптар) (2022 жылғы 12 тамыздағы № 365 өзгертулер мен толықтырулармен)
Жалпы білім беретін мектептердің 10-11 сыныптарға арналған жұмыс оқу жоспары мыналар негізінде әзірленген:
- «Білім берудің барлық деңгейлерінде білім берудің мемлекеттік жалпы білім беру стандарттарын бекіту туралы» (Қазақстан Республикасы Білім министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы No 348 бұйрығы.
-Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген Үлгілік оқу жоспарлары (5-9 сыныптар) (2022 жылғы 12 тамыздағы № 365 өзгертулер мен толықтырулармен)
Ескерту
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы No 604 бұйрығымен бекітілген Барлық деңгейдегі мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына сәйкес:
- 1-4 сыныптарда «Қауіпсіздік және тіршілік әрекеті функцияларының негіздері» білім беру курсын міндетті түрде оқу қарастырылған. Оқыту курсының мазмұны «Әлемді тану» білім беру пәні аясында жүзеге асырылады: 1-3 сыныптарда жылдық оқу жүктемесі 6 сағат, 4-сыныпта – 10 сағат бастауыш сынып мұғалімдерімен;
- «Жол ережесі» оқу курсының мазмұны 1-4-сыныптарда – 6 сағаттан әр сыныпта сынып жетекшілерімен сынып сағаттары есебінен және сабақтан тыс уақытта жылдық жұмыс жоспарында тақырыбы мен күнін көрсете отырып жүзеге асырылады. сынып жетекшісі; 5-8 сыныптарда сынып жетекшісінің жылдық жұмыс жоспарында тақырыпты және күнін көрсете отырып, сынып сағаттары мен сабақтан тыс уақыт есебінен әр сыныпта 10 сағаттан оқытылады;
- 5-9 сыныптарда «Тіршілік қауіпсіздігінің негіздері» білім беру курсын оқу «Дене шынықтыру» оқу пәні аясында дене шынықтыру пәні мұғалімдерімен жылдық 15 сағаттық оқу жүктемесі бойынша жүзеге асырылады. Тіршілік қауіпсіздігі сабақтары міндетті және сабақ уақытында өткізіледі.
- «Тіршілік қауіпсіздігінің негіздері» оқу курсының мазмұны «Алғашқы әскери-технологиялық дайындық» оқу курсы шеңберінде бастапқы әскери-технологиялық дайындықты ұйымдастырушы-педагогтармен жылдық оқу жүктемесі 12 сағатты құрайтын оқу курсы аясында жүзеге асырылады. Тіршілік қауіпсіздігі сабақтары міндетті және сабақ уақытында өткізіледі.
«2023-2024 оқу жылында Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарындағы оқу-тәрбие үдерісінің ерекшеліктері туралы» Нұсқаулық-әдістемелік хатына сәйкес: Оқу жылының ұзақтығы 1-сыныптарда 33 оқу аптасы, 34 оқу аптасы. 2-11 (12) сыныптардағы оқу апталары.
Үлгілік оқу жоспарының вариативті компонентінің сағаттарына байланысты «Жаһандық құзыреттер» курсы таңдалды (аптасына 1 сағат):
• 5-сыныпта «Жаһандық құзыреттер» -0,5 сағат
• 6-сыныпта «Жаһандық құзыреттер» -0,5 сағат
• 7-сыныпта «Жаһандық құзыреттер» -0,5 сағат
• 8-сыныпта «Жаһандық құзыреттер» -0,5 сағат
• 9-сыныпта «Жаһандық құзыреттер» 1 сағат
• 10 сыныпта «Жаһандық құзыреттер» -1 сағат
• 11-сыныпта «Жаһандық құзыреттер» -1 сағат
2023-2024 оқу жылында бастауыш білім берудің үлгілік оқу жоспарында:
 Орыс тілінде оқытатын 1-сыныптар үшін мынадай өзгерістер енгізілді:
- «Қазақ тілі», «Бастауыш» және «Сауат ашу» пәндері оқытылады;
- «Шетел тілі» пәні алып тасталды
 -«Көркем жұмыс» пәні екі пәнге бөлінеді: «Еңбекке баулу» және «Бейнелеу өнері».
 орыс тілінде оқытылатын 2-сыныптар үшін:
- «Шетел тілі» пәні алып тасталды
 -«Көркем жұмыс» пәні екі пәнге бөлінеді: «Еңбекке баулу» және «Бейнелеу өнері».
Домбырада ойнауды үйренуге мүмкіндік болмаған жағдайда «Музыка» пәнінің Типтік оқу бағдарламасы жүзеге асырылады. Студенттер дайын және ынталы болғандықтан, оқыту тіліне қарамастан, барлық мектептер домбыра тартуға көшуі мүмкін. Домбырада ойнау дағдыларын қалыптастыру оқушылардың эстетикалық және көркемдік мәдениетін дамытуға ықпал етеді. Музыка сабағында домбыра тартуды үйренуді жалғастыру қажет.
2023-2024 оқу жылында 2024 жылдың 1 қаңтарынан бастап 1-сыныпта «Цифрлық сауаттылық» оқу пәні, 2023 жылдың 1-қыркүйегінен бастап 2, 3,4-сыныптарда «Цифрлық сауаттылық» пәнін оқыту енгізіледі. «Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің кейбір бұйрықтарына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 27 қарашадағы № 496 бұйрығына сәйкес жүзеге асырылады. (03.04.2013 ж. No 115 (188-2қ қосымша) және 26.07.2019 ж. No 334 бұйрығына өзгерістер енгізілді).
Үлгілік оқу жоспарына (Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2020 жылғы 21 сәуірдегі № 154 бұйрығы) сәйкес «Алғашқы әскери-технологиялық дайындық» (ӘӘК) пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі:
 10-сыныпта – 34 сағат (аптасына 1 сағат), сонымен қатар оқу сабақтарына 30 сағат;
 11-сыныпта – 34 сағат (аптасына 1 сағат).
«Білім беру объектілеріне қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптар» санитариялық қағидалары Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2021 жылғы 5 тамыздағы № 76 бұйрығымен (Қазақстан Республикасының заңнамасында 06.08.2021 ж. № 23890 болып тіркелген) бұйрығымен бекітілген.
2. Жалпы білім беретін пәндер бойынша үлгілік оқу жоспарларына сәйкес жүргізілетін оқу пәндерінің базалық мазмұнын меңгеру
Білім беру пәндерінің базалық мазмұнын меңгеру жалпы білім беретін пәндердің үлгілік оқу жоспарларына сәйкес төмендегідей жүргізілді және жүзеге асырылады.
2023-2024 оқу жылында 1-4-сыныптарда Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі No 115 бұйрығымен бекітілген жалпы білім беретін пәндер, таңдау курстары және таңдау пәндері бойынша үлгілік оқу жоспарларына сәйкес (08.04.2016 ж. No 266 өзгерістер мен толықтырулармен, 10.05.2018 ж. No 199).
5-11 сыныптарда Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі No 115 бұйрығымен бекітілген Жалпы білім беретін пәндер, таңдау курстары және таңдау пәндері бойынша үлгілік оқу жоспарларына сәйкес (өзгертулер мен толықтырулармен 2020 жылғы 27 қарашадағы № 496).
10-сыныпта Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 20 тамыздағы No 415 бұйрығына қосымшамен бекітілген жалпы білім беретін пәндер бойынша үлгілік оқу жоспарларына сәйкес.
Жалпы білім беретін пәндер бойынша типтік оқу жоспарларының жүзеге асырылуының дәлелі ретінде «Күнделік» ААЖ электрондық журнал жүйесінде ұзақ мерзімді жоспарлардың (ҰЖЖ) болуы табылады.
Мереке күндеріне жататын тақырыптар «Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарындағы оқу процесінің ерекшеліктері туралы» Нұсқаулық-әдістемелік хатқа сәйкес және егер сабақ күні мереке күндеріне сәйкес келсе, ұқсас/ сабақтас тақырыптарды, оқу пәнінің мақсаттарын, оларды сабақта аз сағатта, интеграцияны ескере отырып, көрсетілген күндерге дейін немесе кейін оқу; аралас сабақтардың тақырыптарын «Күнделік» электронды журналына тақырыптың біріктірілетін күнін көрсете отырып, бір жолға енгізіңіз.
3. Оқушылардың танымдық мәселелерін шешуге және субъективті жаңа білімді меңгеруге, ұлттық салт-дәстүрді, мәдениетті зерделеуге және жалпы адамзаттық құндылықтарды сіңіруге бағытталған тәрбие жұмысын жүзеге асыру.
Білім беру ұйымының тәрбие жұмысын жүзеге асыру шарттары. Оқу-тәрбие іс-әрекетінің нәтижелі болуының маңызды шарты мектептің тәрбие жұмысының жұмыс істеуі мен дамуының нормативтік-құқықтық базасының болуы болып табылады. Жаңарту жағдайында мектеп қызметін реттейтін құқықтық құжаттарға мыналар жатады:
1) «Білім туралы» Қазақстан Республикасының Заңы
2) Қазақстан Республикасының Конституциясы
3) «Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы» Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 26 желтоқсандағы Кодексі
4) «Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы» Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы Заңы.
5) «Балалардың құқықтарын және олардың денсаулығы мен дамуына зиян келтіретін ақпаратты қорғау туралы» Қазақстан Республикасының 2018 жылғы 2 шілдедегі № 169-VI Заңы.
6) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2019 жылғы 27 желтоқсандағы № 988 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасының білім мен ғылымды дамытудың 2020–2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы
7) Білім берудің барлық деңгейлерінің мемлекеттік жалпы білім беру стандарттары. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы No 604 бұйрығы.
8) Нұсқаулық-әдістемелік хат
9) Қазақстан Республикасының Еңбек кодексі
10) Қазақстан Республикасының Азаматтық кодексі
11) Санитарлық-эпидемиологиялық нормалар.
12) БҰҰ-ның Бала құқықтары туралы конвенциясы
 
Білім беру мәселесі: «Бәсекеге қабілетті тұлғаны дамытуға қолайлы білім беру ортасын құру».
Мақсаты: Қазақстан Республикасының азаматы және патриоты, кәсіби, зияткерлік және әлеуметтік шығармашылыққа қабілетті оқушы тұлғасын қалыптастыру, дамыту, өзін-өзі жүзеге асыру және әлеуметтендіру үшін мектепте оңтайлы жағдай жасау.
Тапсырмалар:
• Еркін, тәні сау, рухани бай, өнегелі тұлға қалыптастыру.
• Азаматтыққа, отансүйгіштікке, парасаттылыққа, адам құқықтары мен бостандықтарын, мемлекеттік рәміздерді, ұлттық салт-дәстүрлерді құрметтеуге тәрбиелеу.
• Гуманистік дүниетанымды, әлеуметтік, табиғи және мәдени ортадағы өз қызметінің нәтижелері үшін өзіне және қоғамға, болашақ ұрпаққа жауапкершілікті қалыптастыру.
• Балалардың мемлекеттік және басқа тілдерді меңгеру, Қазақстан халықтарының салт-дәстүрлері мен мәдениетін үйрену және қабылдау арқылы әлемдік және ұлттық мәдениетті меңгеруіне жағдай жасау.
• Жеке тұлғаның одан әрі дамуы мен өзін-өзі жүзеге асыруына және әлеуметтенуіне ықпал ететін балалардың танымдық қызығушылықтарын, олардың шығармашылық қабілеттерін, жалпы білім беру дағдыларын, өзін-өзі тану және өзін-өзі тәрбиелеу дағдыларын дамыту.
• Қазіргі қоғамда өмір сүруге және тиімді әлеуметтік қызметке қажетті тұлғалық және кәсіби маңызды қасиеттерді қалыптастыру, тұлғаның үздіксіз өзін-өзі жетілдіру қажеттілігін дамыту.
• Қазақстандық қоғамда қалыптасқан тұрақты дәстүрлерге негізделген этникалық және діни толеранттылықты тәрбиелеу;
• Балаларда Қазақстанға сырттан еніп келе жатқан діни экстремизм мен радикализмнің әртүрлі көріністеріне қарсы тұру дағдыларын дамыту.
• Отбасындағы тәрбие жүйесін жаңғырту және отбасын мектептің тәрбие жүйесіне қосу үшін жағдай жасау.
•Отбасылық тәрбие жүйесін жаңғырту және отбасын мектептің тәрбие ортасына қосу
•Мектептегі өзін-өзі басқаруды және дебат клубының жұмысын дамыту,
•Оқушылардың және мұғалімдердің функционалдық оқу сауаттылығын дамыту мақсатында «Оқу мектебі» республикалық жобасын жүзеге асыру, бұл мақсатта оқу үдерісіне күнделікті 20 минуттық көркем әдебиетті оқуды енгізу.
 ҚМУ тәрбие жұмысы «ОШ с. Мерейтойлық» бағдарламасы бекітілген мектепішілік жоспар негізінде жүзеге асырылады.
HSC іске асыру көрсеткіштері:
1) Объективтілік – әзірленген көрсеткіштер мен критерийлер көрсетілген нормативтік құжаттама негізінде педагогтардың қызметін тексеру;
2) Тиімділік – оқу-тәрбие процесінің барлық қатысушыларының іс-әрекетінде оң өзгерістердің болуы (МО сынып жетекшілері, әлеуметтік педагог, кеңесші, психолог, кітапханашы, пән мұғалімдері және т.б.) бақылау барысында анықталған кемшіліктерді жою.
Мектептің оқу-тәрбие үрдісі жоспарының бөлімдері төмендегідей берілген:
1.Жан-жақты білім беру.
Мақсаты: Юбилейный ауылында тұратын 6-18 жас аралығындағы балаларды біліммен 100% қамтуды қамтамасыз ету.

Общая численность детей

Охвачено обучением

%

Не посещают школу

131

106

100

0

 

2. Оқушылардың білімін бағалау критерийлеріне сәйкес оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау және қалыптастырушы және жиынтық бағалау талаптарына сәйкестігі
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 21 қаңтардағы No 52 бұйрығына сәйкес (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 13137 болып тіркелген) «Ош қ. Юбилейный ауылының мектебі». Осы Білім алушылардың білімін бағалау критерийлері (бұдан әрі – Критерийлер) Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі Заңының 5-бабының 21-3) тармақшасына сәйкес әзірленген.
Меншік нысандарына және ведомстволық бағыныстылығына қарамастан бастауыш, негізгі және жалпы орта білім беру ұйымдарында білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалауды айқындайтын «Білім туралы».
Қалыптастырушы бағалау – оқушылардың сабақта, үйде білім алуының және дағдыларының дамуының ағымдағы деңгейін анықтайтын, оқыту барысында оқушы мен мұғалімнің арасындағы жедел қарым-қатынасты қамтамасыз ететін, оқушылардың оқу барысында тапсырмаларды қаншалықты дұрыс орындағанын түсінуге мүмкіндік беретін бағалау. жаңа материалды меңгеру және оқу мақсатына жету кезеңі;
Жиынтық бағалау – оқу тоқсанының соңында оқу жоспарының бөлімдерін оқуды аяқтағаннан кейін білім алушылардың білімдері мен дағдыларының даму деңгейін анықтайтын бағалау;
2023-2024 оқу жылында бағалау 2-11 сыныптарда жүргізіледі.
1-сыныпта бағалау жүргізілмейді Қалыптастырушы бағалау (ҚБ), бөлім бойынша жиынтық бағалау (СӨБ) және тоқсандық (СБЖ) «Күнделік» электронды журналдарында көрсетіледі.
2-11 сыныптарда мұғалім Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2008 жылғы 18 наурыздағы No 125 «Оқу сабақтарын өткізудің үлгілік ережесін бекіту туралы» бұйрығына сәйкес пәндер бойынша ФЭ, СОР және СӨХ жүргізеді. үлгерімінің тұрақты мониторингі, студенттердің аралық және қорытынды аттестаттауы».
Сабақтың міндетті элементі кері байланыс болуы керек, ол мұғалімнің оқушыны қолдауға және оқу процесін жақсартуға бағытталған әрекеттерін түзетуге мүмкіндік береді. Қалыптастырушы бағалауда мұғалімдер оқушылар санын және кері байланыс жасау жиілігін өз бетінше анықтайды. «Көркем жұмыс», «Музыка», «Дене шынықтыру» оқу пәндері бойынша жиынтық бағалау жүргізілмейді «өтпе» («өтпеген»);
Әр тоқсан үшін SOC диаграммасы құрылып, оқушылар мен ата-аналарға ұсынылады. Оқытушылар бөлімнің, тоқсанның, жартыжылдықтың орындалған оқу материалының мазмұны бойынша оқу жоспарына сәйкес СӨЖ және СӨЖ тапсырмаларын әзірлейді.
Мұғалімдер 2-11 сынып оқушыларына арналған жиынтық жұмыс тапсырмаларын SOP және SOCH тапсырмаларының техникалық сипаттамалары негізінде өз бетінше құрастырады.
Пәндер бойынша жиынтық бағалау ауыспалы компоненттің барлық пәндері бойынша бөлім бойынша жиынтық бағалаудың белгілі бір санын жүргізуді қамтиды. Тіл пәндерінде бөлім бойынша жиынтық бағалау сөйлеу әрекетінің екі түрін біріктіреді (мысалы, тыңдау және сөйлеу, оқу және жазу). SOC тілдік әрекеттердің барлық түрлерін тексеруді қамтиды: тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу.
 
3. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларды бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарының талаптарына сәйкес оқыту кезінде инклюзивті білім беру талаптарын орындау
 «Юбилейная школа» КММ-де ерекше білім беру қажеттіліктері бар студенттерді оқытуда инклюзивті білім беру талаптарының орындалуы Мемлекеттік білім стандартының талаптарына сәйкес ішінара орындалады.
Мектепте ғимаратқа кедергісіз кіруге жағдай жасалған: сырғанауға қарсы жабын, шақыру түймесі, пандус, баспалдақтар мен қабырғалардағы қарама-қарсы белгілер және қолжетімділік белгісі.
2023-2024 оқу жылында APP бар балалар жоқ
4. Тиісті білім беру деңгейінің мемлекеттік жалпы білім беру стандартының талаптарында көзделген білім берудің оқу бағдарламаларын меңгеру және 4 және 9-сынып оқушыларының күтілетін оқу нәтижелерінің жетістіктерін анықтау үшін оқыту нәтижелерін бағалау
2023-2024 оқу жылында «Ош юбилейный училище» КММ 4 және 9-сынып оқушыларының оқу жетістіктерін анықтау бойынша оқу нәтижелерін бағалауға қосылмаған.
8. КЕМШІЛІКТЕР МЕН ЕСКЕРТПЕЛЕР. ОЛАРДЫ ШЕШУ ЖОЛДАРЫ
1. Мұғалімдердің біліктілігін арттыру курстары арқылы педагог-сарапшы, оқытушы-модератор санаттары бар мұғалімдердің үлесін арттыру.
2. Білім сапасын арттыру мақсатында әрбір баланың қолжетімді және сапалы білім алу құқығын жүзеге асыру үшін әрбір мұғалім мен сынып жетекшісінің жауапкершілігін арттыру.
3. Компьютерлік жабдық тез ескіреді және жаңартуды қажет етеді. Сонымен қатар, ақпараттық-коммуникациялық технологиялар да дамып келеді. Бұл өзгерістер мектептің компьютерлік паркін жаңартуды және оны заманауи цифрлық технологиялармен жабдықтауды талап етеді. Осы мәселе бойынша «Есіл ауданының білім бөлімі» мемлекеттік мекемесіне өтініштер берілді.
 
9. ҚОРЫТЫНДЫЛАР МЕН ҰСЫНЫСТАР
Өзін-өзі бағалау материалдарының қорытынды талдауы 2023-2024 оқу жылындағы барлық бағыттар бойынша мектеп қызметін көрсететін бөлімдерге жинақталған. Мектептің өзін-өзі бағалау жөніндегі сараптау комиссиясы педагогикалық ұжымның оқу-тәрбие, ғылыми-әдістемелік жұмысының тиімділігіне терең талдау жүргізді.
Мектептің сараптау комиссиясы өзін-өзі бағалау материалдарын зерттей келе:
1. Оқу-тәрбие процесі мен әдістемелік жұмыс Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарының қызметін реттейтін нормативтік құқықтық актілердің, Мектеп жарғысының, жергілікті актілердің талаптарына сәйкес жүзеге асырылады.
2. Оқу процесі Қазақстан Республикасының Мемлекеттік білім стандартына, «Ақмола облысының білім басқармасының Есіл ауданының білім бөлімі» мемлекеттік мекемесі бекіткен оқу жоспарына сәйкес ұйымдастырылады.
3. Базалық пәндік кабинеттер үшін мультимедиялық кешендер сатып алу және оларды оқу процесінде кеңінен қолдану
4. Кітапхана қорын заманауи оқу-әдістемелік кешендермен, ақпараттық цифрлық ресурстармен толықтыру.
5. Мектептің материалдық-техникалық базасын ұдайы жақсарту
6. . Мектепішілік бақылау қазіргі және болжамды болашақтың талаптарына бағдарланған ең маңызды проблемаларды үнемі көрсетіп отыра отырып, оқу-тәрбие процесінің барлық аспектілерін қамтиды.
7. Мектептің тәрбие жұмысы бәсекеге қабілетті, бейімделе алатын жеке тұлғаны қалыптастыруға бағытталған.
 
ҚОРЫТЫНДЫ: «Ақмола облысы білім басқармасының Есіл ауданы бойынша білім бөлімінің Юбилейный ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының талаптарына сәйкес келеді.
Жаңартылған күні: 21.06.2024 18:30
Құрылған күні: 23.06.2024 23:16

Текст